Self-ordering

“POS Self-ordering” je interna web aplikacija za samostalno naručivanje hrane, pića te ostalih proizvoda i usluga smještajnog objekta.

Aplikacija omogućava gostima hotelsko-ugostiteljskog poduzeća da putem pametnog telefona ili tableta mogu pregledati ponudu i cijene POS proizvoda i usluga. Omogućena je izrada narudžbi proizvoda i usluga koje se nude na određenoj lokaciji te brzo slanje narudžbi na POS kasu. Također, putem aplikacije je moguće i pozvati konobara tako da je gostima na raspolaganju na koji način žele realizirati svoju narudžbu.

Lokacija za naručivanje može biti bilo koji prostor smještajnog objekta, primjerice soba, mobilna kućica, foaje, dvorana, stol ili ležaljka na plaži.

Gostima je sada vaša ponuda nadohvat ruke što ih potiče da troše više dok maksimalno uživaju u vašem objektu. S druge strane, vaši djelatnici se rasterećuju, izbjegava se stvaranje gužvi te se ubrzava proces naručivanja POS artikala.

POS Self-ordering - Ulazni ekran

POS Self-ordering - Menu
POS Self-ordering - Pregled narudžbe

Kako funkcionira POS Self-ordering?

Hotelijeri i ugostitelji mogu postaviti jedinstveni QR kod u obliku naljepnice, letka ili slično, što se može koristiti i u promotivne svrhe. QR kod se lako generira iz POS Self-ordering sustava i treba ga postaviti na svaku lokaciju gdje se želi omogućiti naručivanje i dostava proizvoda i usluga. QR kod omogućuje sustavu da prepozna lokaciju zahtjeva i poveže je s odgovarajućom POS kasom. Jednostavnim skeniranjem koda, gostima se nudi odgovarajući asortiman i ostale funkcionalnosti nadohvat ruke.

POS Self-Ordering Istra Tech - QR Menu; original source: rawpixel.com / roungroat

Kada gost putem svog mobitela ili tableta očita QR kod, otvorit će mu se interna Web aplikacija za naručivanje.
Nakon odabira dostupnih jezika, dobit će cjenik usluga i proizvoda koji mu se nude na toj lokaciji. Jednostavnim odabirom artikala i količina, gost može izraditi i poslati narudžbu ili uputiti poziv konobaru.

Nakon što gost izvrši finalni cilj, na POS kasi (i po potrebi na svim povezanim uređajima za daljinsko naručivanje) pojavit će se vizualna i zvučna obavijest. Ova obavijest informira konobare o nepreuzetoj Self-ordering narudžbi ili nepreuzetom pozivu konobara. Na primjer, konobari mogu brzo vidjeti narudžbu iz sobe 105, s ležaljke 56 ili poziv sa stola 23.

Konobar (ili bilo koji drugi zaduženi operater) jednostavnim klikom preuzima narudžbu gosta na POS kasi ili na uređaju za daljinsko naručivanje. Nakon preuzimanja, narudžba se obrađuje kao bilo koja druga narudžba.

 
 


Za bolje iskustvo vaših gostiju modernizirajte odabir dodatnih usluga vašeg smještajnog objekta: REC Self-ordering.