Program vjernosti kupaca

“Loyalty” je programski dodatak namijenjen kreiranju, provođenju i praćenju programa vjernosti kupaca s krajnjim ciljem pridobivanja novih kupaca, zadržavanja i nagrađivanja postojećih te povećanja prihoda od lojalnih kupaca.

Loyalty modul (MISH LOY) je opcionalni dodatak na modul Recepcijskog poslovanja (MISH REC). Baziran je na principu da gost kojeg hotelijer učlani u svoj program lojalnosti, plaćanjem određenih hotelskih usluga koje je koristio tijekom tekućeg boravka, stječe bodove koje zatim može iskoristiti za umanjenje iznosa recepcijskog računa prilikom slijedećeg dolaska.

MISH Loyalty program

  • Marketinško prodajne aktivnosti koje potiču i nagrađuju lojalnost kupaca.
  • Ulaskom u program, gost dobiva karticu lojalnosti (loyalty card).
  • Za određeni potrošeni iznos u hotelu i/ili broj boravaka, kupac dobiva nagradne bodove koje prilikom slijedećeg dolaska može iskoristiti za popust na računu.
  • Kupca se potiče i nagrađuje da dolazi češće i troši više.