MISH poslovni ERP sustav
MISH je program informatizacije procesa i aktivnosti u funkcijama proizvodnje, pružanja usluga, marketinga i upravljanja turističkim poduzećima.
MISH je program informatizacije procesa i aktivnosti u funkcijama proizvodnje, pružanja usluga, marketinga i upravljanja turističkim poduzećima.
MISH – Modularni Informacijski Sustav Hotelijerstva i ugostiteljstva, naš najznačajniji proizvod je softverski paket za cjelovito poslovanje hotelskih i ugostiteljskih poduzeća, koji spada u takozvana ERP (Enterprise Resource Planning) rješenja.
MISH programski moduli se koriste u više od 280 različitih smještajnih objekata (hotela, hostela, turistička naselja, kampova, lječilišta…) te nizu restorana i barova, u preko 100 hotelsko-ugostiteljskih tvrtki diljem Hrvatske.
MISH je baziran na Oracle i Windows tehnologiji i sastoji se od niza programskih modula koji mogu funkcionirati potpuno neovisno jedan od drugoga ili biti integrirani u jedinstveni informacijski sustav poduzeća (ERP).
MISH je program informatizacije procesa i aktivnosti u funkcijama proizvodnje, pružanja usluga, marketinga i upravljanja turističkim poduzećima. Pokrenut je 1986. godine za potrebe turističke privrede Istre s osnovnim ciljem da se prava informacija dostavi na pravo mjesto, u pravo vrijeme i uz minimalne troškove, čime bi se povećala efikasnost i točnost obavljanja operativnih poslova te omogućila podrška menadžerima u planiranju, kontroli, upravljanju i odlučivanju (MIS i DSS).
MISH je u novije vrijeme dostupan i na VIRGA Cloud infrastrukturi pod nazivom VIRGA MISH.
VIRGA MISH Hospitality olakšava upravljanje brojnih odjela turističkih objekata, počevši od prodaje i recepcije, mjenjačnica, sporta, wellness-a, ugostiteljstva pa sve do upravljanja financijama, kadrovske evidencija i kontrolinga, a budući da se radi o Cloud rješenju, omogućeno je pristupanje aplikacijama u svakome trenutku i s bilo koje lokacije.
Naša rješenja su u brojnim poduzećima doprinijela značajnom povećanju efikasnosti i produktivnosti poslovanja, omogućila kvalitetnije praćenje i kontrolu procesa i rada, dovela do značajnih ušteda u poslovanju i otvorila nove mogućnosti zarade.