miniREC - recepcijsko poslovanje za male hotele i kampove

miniREC je program za recepcijsko poslovanje za male hotele, hostele i kampove.

miniREC je Windows aplikacija (softver) namijenjena korištenju u obiteljskim hotelima i kampovima s manjim brojem smještajnih jedinica.

Za razliku od svojeg “većeg i starijeg brata”, aplikacije MISH REC, miniREC je osmišljen i dizajniran s ciljem da bude jednostavan za instalaciju, obuku, korištenje i održavanje te prihvatljiv po cijeni kako bi zadovoljio potrebe i mogućnosti malih hotela i kampova.

Ovaj program za recepcijsko poslovanje omogućava rad u jednokorisničkom i višekorisničkom okruženju (gdje više osoba s različitih PC računala istovremeno radi na istoj bazi podataka).

miniREC Program za recepcijsko poslovanje

Svrha aplikacije – olakšati osobama na recepciji obavljanje osnovnih funkcija:

  • Unos i praćenje rezervacija
  • Zaprimanje gosta (checkin) i odjava gosta (checkout)
  • Vođenje adresara stalnih gostiju te podataka o boravku gosta i njegovim uslugama
  • Prijava gosta u turističke zajednice i MUP
  • Izrada, štampanje i naplata računa
  • Blagajnički izvještaj te izrada osnovnih statističkih i financijskih izvještaja

Osnovne funkcije:

Matični podaci (šifrarnici)

U području izbornika MATIČNI PODACI (šifrarnici), unose se podaci koji se u pravilu jednom definiraju prilikom instalacije sustava i kasnije se rijetko mijenjaju, a služe za brži operativni rad. U to spadaju šifrarnici: tipovi smještajnih jedinica u hotelu ili kampu, vrste gostiju, usluge koje će se pružati gostu, grupe usluga po kojima se može vršiti izvješćivanje, porezne grupe, vrste obračuna, vrste plaćanja kojima se dozvoljava naplata računa, uplatni računi, šifrarnik zemalja, statusi turista, valute, tipovi smještajnih objekata, granični prijelazi, putne isprave, vrste viza. Tu su još i: adresar stalnih gostiju, podaci o agencijama, tečajna lista te cjenici.

Kapaciteti

U području izbornika KAPACITETI se nalaze podaci o smještajnim jedinicama (sobama, kamp jedinicama) i izvještaj o njihovom statustu te izvještaj za domaćicu.

Rezervacije

U području izbornika REZERVACIJE nalaze se programi vezani za unos, pregled, ažuriranje i rezervacija te štampanje potvrde rezervacije. Potvrda rezervacije se printa u RTF predložak te kupac sam može pripremiti predloške za rezervacije na raznim jezicima i štampati ili ih slati u elektronskom obliku e-mailom.

Front Desk

U području izbornika FRONT DESK se obavlja najveći dio dnevnog operativnog posla recepcije te obuhvaća: check In – prijem gosta, Front Desk – program za pregled i ažuriranje gostiju, njegovih usluga i ostalih podataka o boravku gosta, knjige gostiju (domaća i strana), ispis knjiga, ispis potvrde prijave i ispis prijavnica, prijepis u MUP i TZ, naplata računa, blagajnički izvještaj te odjava gostiju. Izvještaji: popis gostiju, izvještaj za kuhinju, popis neodjavljenih gostiju, popis nenaplaćenih usluga, popis računa, popis odbitaka.

Statistika

U području izbornika STATISTIKA se nalaze razni izvještaji: mjesečni izvještaj za zavod za statistiku (TU-11) te statistika po: zemljama, agencijama, statusu turista i vrstama gostiju. Omogućen je izvoz (export) statističkih podataka u Excel radi eventualne daljnje obrade u tom alatu.


miniREC Program za recepcijsko poslovanje - Pregled rezervacija

miniREC Prikaz računa

miniREC Program za recepcijsko poslovanje - Front desk

miniREC Grafikon

miniREC Promet recepcije


miniREC Program za recepcijsko poslovanje - Stanje smještajnog objekta

 

Potrebna strojna i programska oprema:

Aplikacija miniREC radi na standardnoj PC opremi pod Windows operativnim sustavom, a minimalna konfiguracija potrebne opreme je sljedeća:

PC računalo sa Pentium na 2 Ghz, 2 GB RAM-a, 60 GB HD,  XVGA 19 inch monitor,
Windows XP, 7 ili 8 OS; antivirusni softver,
laserski ili InkJet štampač; UPS uređaj,
pristup Internetu za potrebe fiskalizacije, slanja podataka u MUP, TZ te daljinsko održavanje.