Poslovni program za hostele

Modularno i efikasno rješenje za cjelovito vođenje poslovanja hostela koje je lako integrirati u postojeću okolinu.

MiniREC je softversko rješenje koje omogućava jednostavno vođenje recepcijskog poslovanja hostela. Jednostavno se prilagođava njihovim specifičnim zahtjevima te nudi širok niz funkcionalnosti koje takav tip poslovanja prate i podržavaju.

miniREC Softver za hostele

MiniREC poslovni program za hostele

MiniREC je sveobuhvatno programsko rješenje koje sadrži sve potrebne funkcije za vođenje hostela. Ovaj softver za hostele uključuje rezervacije, prijavu gostiju, naplatu računa (sa fiskalizacijom) te razne izvještaje.

Rezervacije, vođenje poslovanja, fiskalna blagajna

Ključne prednosti

    • Skalabilnost i prilagodljivost potrebama korisnika
    • Kvaliteta i pouzdanost proizvoda i podrške
    • Jednostavnost implementacije
    • Usklađenost s postojećim propisima i zakonima

Glavne funkcionalnosti

Softver za hostele obuhvaća osnovne funkcije recepcije malog smještajnog objekta. To uključuje unos i praćenje rezervacija, prijavu gosta (check-in) te vođenje adresara stalnih gostiju. Također, omogućuje vođenje podataka o boravku gosta i njegovim uslugama, prijavu gosta u turističku zajednicu i MUP, izradu, štampanje i naplatu računa. Osim toga, softver podržava odjavu gosta (check-out), blagajnički izvještaj te izradu osnovnih statističkih i financijskih izvještaja.