Hotelsko domaćinstvo jedan je od ključnih odjela u organizacijskog strukturi hotela. Hotelska soba predstavlja privremeni dom za svakog gosta, a dom je mjesto gdje bi se svi trebali osjećati sigurno i ugodno. Ova stavka, posebno je došla do izražaja upravo sada, u vrijeme globalne pandemije.
Nova epidemiološka situacija kreirala je nove specifične zahtjeve za sve hotelske i ugostiteljske odjele. Pridržavanje navedenih zahtjeva nije više rezultat sveukupne reputacije turističkih objekata i ocjene zadovoljstva gostiju, već je postalo neophodno da bi oni uopće mogli raditi.
Prilikom odabira smještaja, higijenska ocjena objekta oduvijek je bila ključan faktor, međutim mogućnost provođenja novih epidemioloških mjera zahtijeva od hotela dodatne vremenske, financijske i ljudske resurse koji se moraju provesti da bi se hoteli prije svega mogli i otvoriti.
Aplikacija za hotelsko domaćinstvo omogućava djelatnicima i voditeljima odjela domaćinstva i kućnih majstora da lakše, brže i efikasnije odrađuju i upravljaju svim zadacima unutar odjela, prate aktualne statuse, dobivaju jasne i pregledne izvještaje, posebne zahtjeve i napomene gostiju te na taj način i međusobno komuniciraju, a sve to bez direktnog kontakta ili uz minimalni mogući kontakt, što je sada postao još jedan uvjet za sigurno poslovanje.
Aplikacija osim toga odlično funkcionira i uz ostala programska rješenja koja je moguće implementirati u poslovanje, time proširiti ponudu usluga i proizvoda hotela te upotpuniti iskustvo i zadovoljstvo svakog, pojedinog gosta.
Ukoliko želite isprobati naša rješenja i zatražiti savjet kako upravljati poslovanjem turističkih objekata, slobodno nas kontaktirajte.