Poslovni program za lječilišta

Jednostavno i efikasno upravljanje poslovanjem u lječilištima.

MISH je softversko rješenje koje olakšava i automatizira proces upravljanja poslovanjem lječilišta te prati njihove specifične zahtjeve i potrebe.

Putem ovog sustava lječilišta će preglednije zaprimati rezervacije, voditi lista čekanja, rješavati smještaj i usklađivati rasporede svojih pacijenata. Uprava će pak na efikasan i brz način moći dohvatiti potrebne informacije o financijama, vođenju i statusu poslovanja, ljudskih resursa te tako efikasnije donositi pravovremene poslovne odluke.

Rezervacije, vođenje poslovanja, fiskalna blagajna za lječilišta

Ključne prednosti

  • Centralno vođenje rezervacija i recepcije
  • Automatizacija internih procesa
  • Kvaliteta i pouzdanost proizvoda i podrške
  • Usklađenost s postojećim propisima i zakonima

Glavne funkcionalnosti

Property Management System – uključuje automatizaciju i kompletno vođenje poslovanja recepcije, sustava rezervacija, upravljanje prodajom i marketingom, upravljanje hranom i pićem, ljudskim resursima i plaćama, blagajničkom kasom, financijama i sl.