Poslovni program za hostele

Modularno i efikasno rješenje za cjelovito vođenje poslovanja hostela koje je lako integrirati u postojeću okolinu.

MiniREC je softversko rješenje koje omogućava jednostavno vođenje recepcijskog poslovanja hostela. Jednostavno se prilagođava njihovim specifičnim zahtjevima te nudi širok niz funkcionalnosti koje takav tip poslovanja prate i podržavaju.

hosteli

MiniREC poslovni program za hostele

MiniREC programsko rješenje sadrži sve funkcije potrebne vođenju hostela: rezervacije, prijavu gostiju, naplatu računa (sa fiskalizacijom) te razne izvještaje.

Rezervacije, vođenje poslovanja, fiskalna blagajna za hostele

Ključne prednosti

    • Skalabilnost i prilagodljivost potrebama korisnika
    • Kvaliteta i pouzdanost proizvoda i podrške
    • Jednostavnost implementacije
    • Usklađenost s postojećim propisima i zakonima

Glavne funkcionalnosti

Obuhvaća osnovne funkcije recepcije malog smještajnog objekta: unos i praćenje rezervacija, zaprimanje gosta (checkin), vođenje adresara stalnih gostiju, vođenje podataka o boravku gosta i njegovim uslugama, prijava gosta u turističku zajednicu i MUP, izrada, štampanje i naplata računa, odjava gosta (checkout), blagajnički izvještaj te izrada osnovnih statističkih i financijskih izvještaja.